четвер, 4 жовтня 2012 р.

                                                         МОДУЛЬ-11


       Впродовж тренінгу я (як і вся група) була зосереджена на окремих складових ПОРТФОЛІО. І ось ,нарешті, підійшли до ПОРТФОЛІО як до цілого!!
       Працюючи  в Модулі-11 я одержала практичні поради щодо демонстрації та надання відгуків на моє  ПОРТФОЛІО учасниками тренінгу. Це своєрідна репетиція проведення  та обговорення  учнівських презентацій проектів в класі.
       Ознайомилась з переліком посилань,розміщених в Інтернеті, варіантами надання коментарів та відгуків на продукт проектної діяльності.
       З усього того, чому  я навчилася на цьому тренінгу,на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде:
- застосування формуючого оцінювання;
- вміле використання вчителем функцій фасилітатора.
     Я задоволена наданою волею «Його Величності Випадку» участю в проекті,завдяки якому значно підвищила свій професійний рівень.
      Вдячна тренеру та колегам за співпрацю!  

Немає коментарів:

Дописати коментар